Usługi serwisowe



Oferujemy kompleksowy pakiet usług wsparcia i serwisu dla systemów informatycznych. Usługi te obejmują serwis oraz utrzymanie całości infrastruktury Klienta.

Świadczymy usługi serwisowe w zakresie:
  • Infrastruktury sieciowej,
  • Urządzeń aktywnych sieci komputerowych,
  • Serwerów,
  • Macierzy dyskowych,
  • Central telefonicznych,
  • Drobnego sprzętu komputerowego,
  • Systemów wykonywania kopii bezpieczeństwa oraz archiwizacji danych,
  • obsługi oprogramowania.
W ramach umowy serwisowej oferujemy:
  • Gwarantowane czasy naprawy urządzeń u klienta na terenie całego kraju,
  • Posiadanie stałego partnera serwisowego, prowadzącego serwis wszystkich urządzeń,
  • Zapewniamy sprzęt zastępczy na czas naprawy,
  • Możliwość stałych, okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń,
  • Doradztwo techniczne,
  • Szkolenie w zakresie obsługi urządzeń i infrastruktury informatycznej.
W kluczowych lokalizacjach zapewniamy umowy serwisowe SLA z gwarantowanym czasem naprawy, nawet do 4h oraz z czasem dojazdu i reakcji do 2h. Nasza firma dostarcza usługi wdrożeniowe, realizuje projekty oraz outsourcing i wsparcie w trybie 24/7/365 dla klientów z różnych sektorów. Posiadamy własną aplikację HelpDesk, która ułatwia i upraszcza współpracę Państwa firmy z serwisem. Dzięki naszej aplikacji mają Państwo stały podgląd stanu swojej sieci, konfigurację urządzeń oraz mogą Państwo kontrolować wszelkie prace związane z serwisem.

Dzięki wykwalifikowanym specjalistom i odpowiedniemu wyposażeniu technicznemu, serwis komputerowy gwarantuje następujące usługi w krótkich terminach i na wysokim poziomie jakości:
  • umowy utrzymania ruchu sieci telekomunikacyjnej i transmisji danych,
  • umowy gwarancyjne i pogwarancyjne na sprzęt telekomunikacyjny,
  • usuwanie uszkodzeń i problemów telekomunikacyjnych.
Naszymi głównymi klientami usług serwisowych są m.in. Tesco Polska Sp. z o.o. oraz COMARCH S.A. Systemy Informatyczne, którym świadczymy usługi na terenie całego kraju na podstawie umowy SLA. Jako podwykonawca świadczymy usługi serwisowe dla stacji benzynowych BP Polska Sp. z o.o., PKN Orlen, Grupa LOTOS S.A, Grupa Inditex, Grupa Varner. Wdrażamy oraz utrzymujemy również infrastrukturę sieciową w TRW Polska Sp. z o.o. Zakład Produkcji Poduszek Powietrznych, TRW Polska Sp. z o.o. Zakład Produkcji Pasów Bezpieczeństwa, Systemy Polimeryczne Barre Thomas Poland Sp. z o.o.

Ukończone projekty:
  • Tesco WAN Migration oraz WAN Migration dla sklepów Ex Leader Price,
  • BP WAN Migration,
  • Statoil WAN Migration.
  • BP segmentacja sieci LAN,
  • BP Access Point,
  • wdrożenie łączy VSAT dla Orlen, Lotos, Statoil).
Dział serwisowy stanowią wysoko wykwalifikowani specjaliści, dysponujący dużym poziomem wiedzy teoretycznej, jak i praktycznej. Są przeszkoleni przez producentów oferowanych urządzeń, co pozwala im sprawnie zlokalizować i usunąć uszkodzenie, minimalizując czas naprawy i jej koszty.

Posiadamy placówki serwisowe w Polsce w następujących punktach:
  • Częstochowa – centrala,
  • Kraków,
  • Wrocław,
  • Świecie,
  • Szczecin.